tirsdag 8. september 2015

Oppdraget av Allen Zadoff

Dette er bok nummer to om den 17 år gamle leiemorderen som jobber for det mystiske Programmet. I denne boken blir han sendt for å drepe en høyreekstrem eks-militær som har en godt bevoktet treningsleir for ungdommer oppe i fjellene. Oppdraget er å drepe ham på et informasjonsmøte,- han må ikke dra inn i leiren. En annen agent med samme oppdrag har nemlig forsvunnet der. Men noe skjer på møtet, og jeg-personen befinner seg plutselig inne i treningsleiren. Han klarer ikke å komme i kontakt med Programmet, og han forstår at de tror han er død. Han må løse oppdraget og komme seg ut helt på egenhånd. Men det er noen som har fått mistanke til ham ...

Disse bøkene er utrolig spennende og actionfylte. Jeg hadde vanskelig for å legge den fra meg, så den ble lest ut nesten i ett strekk. Jeg har skrevet om den forrige boken i serien her .

Jeg vil lese denne

Ingen kommentarer: